مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز توزیع تخم‌مرغ با نرخ مصوب دولتی در این استان از امروز (۱۷ دی) خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 07 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علی‌اصغر بهمنی‌پور، افزود: عرضه تخم‌مرغ با نرخ مصوب دولتی در 29 مرکز در سطح شهر کرمانشاه انجام خواهد شد، ضمن اینکه در هریک از شهرستان‌های استان‌ نیز یک مرکز عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی را خواهند داشت.

بهمنی‌پور با اشاره به عرضه تخم مرغ در این مراکز با قیمت هر شانه 12 هزار و 600 تومان گفت: نرخ هر عدد تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی 400 تا 420 تومان است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر هر عدد تخم مرغ در بازار با نرخ بین 450 تا 500 تومان به دست مشتری می‌رسد.

بهمنی‌پور با اشاره به اینکه تخم مرغ قبل از گران شدن با قیمت هر عدد حدود 400 تومان عرضه می‌شد، گفت: عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی تا زمان تعدیل قیمت تخم مرغ و رسیدن آن به نرخ قبلی خود ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به موجود بودن تخم مرغ در بازار به اندازه نیاز بازار، گفت: برای تامین نیاز روزانه استان مشکلی نداریم.

بهمنی‌پور گفت: در حال حاضر تمامی تخم مرغ توزیعی با نرخ مصوب دولتی از تولیدات داخل استان تامین می‌شود، با این حال اگر با کمبود مواجه شویم حتما از دیگر استان ها نیز تخم مرغ وارد خواهیم کرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سرانه مصرف تخم مرغ در استان کرمانشاه را بین یازده تا یازده و نیم کیلوگرم در سال عنوان کرد و افزود: در استان کرمانشاه سالانه به 21 هزار تن تخم مرغ نیاز داریم که بخشی از این نیاز از دیگر استانها تامین می‌شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار